Vásárlói számára a legkönnyebb módszer fizetéseik nyomonkövetésére a nyugta kérés. A SumUp-al küldhet nyugtát SMS-ben, emailben, vagy ki is nyomtathat nyugtát vásárlói részére.

Nyugták küldése

A sikeres tranzakció után, lehetősége lesz emailben vagy SMS-ben nyugtát küldeni. Az alább mutatott kijelzés automatikusn meg fog jelenni. Csak adja meg vásárlója email címét vagy telefonszámát és válassza a "Nyugta küldése" opciót.

Nyugták újraküldése

Könnyen újraküldhet egy nyugtát egy későbbi időpontban a SumUp App-et használva. Kövesse ezeket az egyszerű utasításokat:

  1. Jelentkezzen be a SumUp App-be okostelefonján vagy tabletjén a megadott fiókadtaival.

  2. Lépjen be a "Profil" menübe (iOS) vagy kattintson a menü szimbólumra (Android) és válassza az "Eladási történet" opciót.

  3. Nézze át Eladási Történetét és válassza azt a tranzakciót amelyikhez nyugtát szeretne küldeni.

  4. Érintse meg azt a tranzakciót amelyikhez nyugtát szeretne küldeni.

  5. Érintse meg a tranzakciós mező jobb sarkában található három pontot és válassza a "Nyugta küldése" opciót.

  6. Most megadhat egy email címet vagy telefonszámot. Érintse a "Nyugta küldése" gombot és vásárlója máris megkapja a nyugtát.

Nyugta nyomtatása

Nyomtatott nyugtával is elláthatja vásárlóit. Jelenleg a következő nyomtató készülékeket támogatjuk:

  • Network Nyomtató Star Micronics TSP100 (LAN)

  • Network Nyomtató Star Micronics TSP143 (LAN)

  • Network Nyomtató Star Micronics TSP650 (LAN)

  • Network Nyomtató Star Micronics TSP650ii (Bluetooth, nem a USB verzó!)

  • Mobile Bluetooth Nyomtató Bixolon SPP-R200lliK/BEGE

  • Mobile Bluetooth Nyomtató Star Micronics SM-L200

A "Nyomtató" opciót a "Profil" (iOS) vagy a "Menu" (Android) részben találja a SumUp App-ben.

Ha sikeresen csatlakoztatta a nyomtatót a telefonjához/tabletjéhez, néhány extra funkciót fog találni, mint például egy plusz nyugta nyomtatása az Ön részére, vagy egy kompatibilis pénztárfiók csatlakoztatása a nyomtatóhoz.